ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Η ΠΟΛΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Η ΠΟΛΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ


Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ
Απόσπασμα από την ομιλία στην Λήμνο του Αρτέμη Σώρρα 10/05/2015
           ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΥΤΕ... ΛΕΞΗ!



"...Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι η επόμενη ημέρα θα πρέπει να χαραχθεί με δομές. 
Δηλαδή τι θέλουμε να φτιάξουμε;
Σε αντίθετη περίπτωση, αντιλαμβάνεστε να πηγαίναμε αύριο να χαρίσουμε – εγώ είμαι τρία χρόνια στον αγώνα, σε έναν αγώνα χωρίς κόμμα χωρίς δόγμα, είναι η πρώτη φορά που Έλληνας θα πάρει την κυρίαρχη εξουσία στα χέρια του και θα εκτελέσει μία δημοκρατική διαδικασία, διότι η δημοκρατία δεν είναι πολίτευμα.
 Η Δημοκρατία είναι εκτελεστική εξουσία των Δημοκρατικών αποφάσεων, ας το καταλάβουμε και είναι μόνο Ελληνική.
Και δεν έχει κόμματα, έχει μόνο δημόσια διοίκηση.
Αυτή είναι η δημοκρατία, σας αρέσει δεν σας αρέσει και είναι και σκληρή.
Έχω κάνει εκατό καλές πράξεις, μία έκανες λάθος, πήγες φυλακή.
 Αυτή είναι η δημοκρατία αγαπητοί μου, δεν σημαίνει είσαι γιατρός κάνεις εκατό ασθενείς καλά αλλά τον εκατόν ένα τον πεθαίνεις, άρα τελικά όλα καλά.  Δεν είναι έτσι η Δημοκρατία.
Αλλιώς δεν μπορεί η Πολιτεία, δεν έχουμε «Πόλις».
Μα η «Πόλις» είναι αντιπροσώπευση και καθρέπτης Ανθρώπου πολιτισμένου.
Αν θυμάστε τα Σόλυμα – που αν το θες και τα Σόλυμα είναι δικά μας – όταν μπήκαν οι εβραίοι στα Σόλυμα απεφάσισαν οι Έλληνες ότι αυτό το πράγμα δεν είναι πόλη, πόλη νοείται πολύ συγκεκριμένο πράγμα. 
Με το θέατρο, με την βουλή, με την δημοκρατία, με νόμους, οι νόμοι πρέπει να είναι με αξία. 
Πέστε μου σήμερα, πώς βγάζουμε νόμους, σας παρακαλώ μπορείτε να μου πείτε σήμερα πώς βγάζουμε νόμους; 
Έχω ένα club σοβαρό, έχω το Κεντρικό Ισραηλινό μου συμβούλιο, έχω βάλει τους κυβερνώντες μου παρουσιαστές και τελικά βγάζω νόμους πώς να σκοτώσω τους άλλους μισούς, ή πώς να κλέψω τους άλλους μισούς στην πόλη; 
Ή είμαι μία μασονική στοά οπότε περνάω τα αδέρφια μου παντού ή τους δικούς μου τους ορκισμένους στα δικαστήρια παντού, οπότε βγάζω νόμους που βολεύει εμένα;
 Άρα είμαι βάρος ενός συνόλου, αυτό είναι πόλη; 
Αυτό είναι πολιτισμός, με αυτό θα προκόψουμε;
Πάρτε τα αποτελέσματα, αυτά είναι κύριοι. Δηλαδή έχουμε ισοκρατία, ισοπολιτεία, Που;
Η Λήμνος; Η Λήμνος βιώνει την δημοκρατία της Ελλάδας;
Το Διδυμότειχο την βιώνει; Υπάρχει ισοκρατεία, υπάρχει ισοπολιτεία, ισηγορία;
Πέστε μου, τι νιώθετε εσείς στην Λήμνο και όλη η Ελλάδα εν πάση περιπτώσει.
Γιατί μήπως την νιώθει η Αθήνα; Από πού την νιώθει; Άρα υπάρχει τίποτα;
Άρα έχουν διαλυθεί τα πάντα;
Άρα ποιος θα αποφασίσει, για ποιον λόγο;
Ξέρετε κάποιον νόμο, ο οποίος τι σημαίνει;
Νόμος είναι ο «νους μου» αυτό που αντιλαμβάνομαι.
Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες πέθαιναν για τους νόμους αυτούς;
Ήταν νομοτελειακοί.
Ναι κύριοι, η Ε.ΣΥ, η Ελλήνων Συνέλευσις έκανε διακήρυξη αξιών και έκανε και διακήρυξη αρχών. Κανένας μέχρι τώρα δεν τόλμησε να βγάλει αξίες.
Δεν είχε τα κότσια να το κάνει, δούλευε μόνο για να διαχειριστεί συνειδήσεις και συναίσθημα.
Φτάνει το συναίσθημα κύριοι.
Πολλοί μας έμαθαν, και πιο πολύ οι ψυχολόγοι, λένε «έχω ένστικτο», μόνο τα ζώα έχουν ένστικτο, με εκείνο λειτουργεί, ζει και προστατεύεται, οι άνθρωποι έχουν λογική.
Και δεν θα πω ότι το συναίσθημα δεν υπάρχει, είναι θέμα διαχείρισης όμως, δεν γίνεται να ζεις με το πάθος σου. Θα πρέπει λοιπόν όλα να τα διαχειριστούμε.



ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
 ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ, ΚΟΜΜΑ, ΔΟΓΜΑ 

  
 ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”   
ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ



ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ 

600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 


50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ 


ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ 


ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Τ.Χ.Σ. 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΣ 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια