ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Η Ε.ΣΥ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Η Ε.ΣΥ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ




Είναι καλά κρυμμένο το μυστικό και της δυνάστευσης αλλά και του πλούτου όχι μόνον των Ελλήνων αλλά όλων των ανθρώπων.
Η Ε.ΣΥ. είναι των Ελλήνων. Ουσιαστικά έχει μία τεχνολογία μέσα του για να φύγει το ΕΓΩ.
Γιατί το ΕΓΩ..κατ΄ αρχάς δεν θα πρέπει να το προφέρουμε όσον αφορά ότι..για να επιδειχτεί το ΕΓΩ του κάποιου θα πρέπει να υπάρχει άλλο ένα άτομο αλλιώς δεν μπορείς να φωνάζεις μόνος σου..στο βουνό ή σε ένα άλλο μέρος που είσαι μόνος σου, ΕΓΩ! Άρα το ΕΓΩ επιβεβαιώνεται μέσα από το ΕΣΥ!
Το Ε.ΣΥ. είναι η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ. Το Ε.ΣΥ. σημαίνει ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
Ουσιαστικά είναι η ένωση όλων των Ελλήνων απανταχού της γαίας!






ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
 ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ, ΚΟΜΜΑ, ΔΟΓΜΑ 

  
 ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”   
ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ 

600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 

50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ 

ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ 


ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Τ.Χ.Σ. 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΣ 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια